2021 GTSport Super Weekend
Etkinlik yeri
Kyoto Driving Park
JPN - Japonya
27 Şubat 2021 20:00 – 28 Şubat 2021 19:00
PlayStation
PSN
Gran Turismo Sport

Yarışa katılabilmek için o haftadaki GTSport elemelerine kayıt olmalısınız.

A Grubu için: 27.02.2021 Cumartesi

Oda Kurulumu: 20:00
Brifing: 20:00 - 20:10
Sıralama Seansı: 20:10 - 20:20
1. Yarış: 20:25
Yarış Arası: min. 05 dk
2. Yarış: *

B Grubu için: 28.02.2021 Pazar

Oda Kurulumu: 18:00
Brifing: 18:00 - 18:10
Sıralama Seansı: 18:10 - 18:20
1. Yarış: 18:25
Yarış Arası: min. 05 dk
2. Yarış: *

Araç: Tüm N300 Araçlar

Oda Modu: Alıştırma/Eleme/Yarış
Oda Gizliliği: Sadece Arkadaşlar
Yarış türü: Gerçek Yarış
Pist: Kyoto Driving Park
Koşullar: Açık Hava
Tur Sayısı: 8 + 8
Başlama Biçimi: Hatalı Başlangıç Denetimi ile Sıralı Başlangıç / Hareketli Başlangıç
Başlangıç Sırası: En Hızlı Öne
Takviye: Kapalı
Hava Akımı Gücü: Gerçekçi
Görünür Hasar: Açık
Mekanik Arıza: Hafif
Lastik Aşınması: 2 Kez
Yakıt Tüketimi: 9 Kez
Başlangıç Yakıtı: Varsayılan
Islak Pistte/Pist Kenarında Kavrama Azalması: Gerçekçi
Yarış Bitirme Gecikmesi: 180 sn
Geçiş Sistemi Kullanım Süresi Çarpanı: Varsayılan
Süre Sınırı: 10 Dakika
Eleme Devamlılık Süresi: 100 sn
Sıralamalar Sırasında Lastik Aşınması: Kapalı
Sıralamalar Sırasında Yakıt Tüketimi: Kapalı
Kategoriye Göre Filtrele: N300
Performans Dengesi: Açık
Maksimum Güç Sınırı: --
Minimum Ağırlık: --
Maksimum Lastik Derecesi: Yarış: Yumuşak
Minimum Lastik Derecesi: Yarış: Yumuşak
Tasarım Kısıtlamaları: Kısıtlama Yok
Otomobil Numarası Tipi: Varsayılan Sayı
Araç Numaralarını Otomatik Dağıt: --
Modifiye: Yasak
Go-Kart Kullanımı: Kapalı
Yarış Sırasında Hayaletleştirme: Yok
Kestirme Cezası: Güçlü
Duvara Çarpma Cezası: Yok
Yandan Çarpma Cezası: Açık
Duvara Çarptıktan Sonra Araç Konumunu Düzelt: Kapalı
Pistten Ayrıldıklarında Araçları Yeniden Konumla: Kapalı
Bayrak Kuralları: Açık
Tur Atan Hayalet Otomobiller: Kapalı
Kontra Viraj Yardımı: Yasak
Aktif Denge Yönetimi (ADY): Yasak
Sürüş Hattı Yardımı: Kısıtlama Yok
Çekiş Kontrolü: Kısıtlama Yok
ABS: Kısıtlama Yok
Otomatik Sürüş: Yasak

 

İkinci yarışın grid dizilimi ilk yarışın sonucuna göre tersten yapılacaktır.

Yarışın kazananı belirtilen süre içerisinde toplam turu tamamlamış ve cezaları dâhil en iyi zaman sahip sürücü olacaktır. Start almış sürücülerin puan alabilmesi için yarışın %90’ını kapsayan sayıda turu tamamlamış olmalıdır.

Mesafe kısalırsa, yarış durdurulursa veya devam edilemezse yarışın sonucuna Yarış Komitesi karar verecektir.

Aynı tur sayısına sahip sürücülerden tur sayısına ilk ulaşan önceliklidir. Birden fazla sürücü aynı başarıyı elde ederse aynı puanı alırlar ve sonraki puan atlanır, kimseye verilmez.

Yarışma sırasında En Hızlı Turu (EHT) atan sürücüye 2 puan daha verilecektir.

Pole Pozisyonunu elde eden sürücüye 1 puan daha verilecektir.

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
15 12 10 8 6 5 4 3 2 1

 

Kayıt formu